REKLAMA
Znaleziono 8402 wyników
Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemców
Centrum Riviera w Gdyni konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców, wzmacniając ofertę w kluczowych kategoriach mody i gastronomii. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz realizacja długoterminowej strategii rozwoju obiektu.
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientówartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław Fashion Outlet: rozbudowa, nowe restauracje i udogodnienia dla klientów
Wrocław Fashion Outlet nieustannie się rozwija, aby wyprzedzać oczekiwania gości i umacniać swoją pozycję jako zakupowej destynacji. Rozpoczęta w 2023 roku modernizacja wprowadza nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów, a także tworzą nowe możliwości dla najemców. Już wkrótce klienci mogą się spodziewać m.in. zmian w salonach marek premium czy nowych restauracji.
[Warszawa] Nowy Prudentialartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowy Prudential
Warszawski wieżowiec Prudential znajdujący się przy pl. Powstańców Warszawy zostanie poddany gruntow...
[Polska] Inwestowanie w mieszkaniowy luksusartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Inwestowanie w mieszkaniowy luksus
Najlepsze adresy są świetną lokatą kapitału. Na luksusowe nieruchomości inwestorzy wykładają coraz w...
[Warszawa]  Warszawa nadal na celowniku międzynarodowych sieci handlowych i deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawa nadal na celowniku międzynarodowych sieci handlowych i deweloperów
Międzynarodowa firma doradcza JLL analizuje rynek nieruchomości handlowych w aglomeracji warszawskie...
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
[Polska] Coraz bogatsza krajowa baza hotelowaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Coraz bogatsza krajowa baza hotelowa
W głównych miastach w kraju i w miejscowościach turystycznych rośnie liczba hoteli, tylko w Warszawi...
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjne
Na koniec III kw. 2017 r. całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 13,5 m...
Moliera2 otworzy flagowy salon i nowe biuro w Metropolitan Warszawaartykuł
Pokaż artykuł
Moliera2 otworzy flagowy salon i nowe biuro w Metropolitan Warszawa
Kolejny prestiżowa marka dołączyła do grona najemców kompleksu Metropolitan przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Moliera2, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku oferujący szeroki wybór dóbr luksusowych wynajął łącznie ponad 1300 mkw. powierzchni biurowej i handlowej. Obecnie Moliera2 ma 7 butików stacjonarnych w Polsce.
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicy
Rynek warszawski charakteryzuje się wysoką siłą nabywczą, stabilną sytuacją ekonomiczną i dobrymi pe...
Dystrybutor importowanych piw premium nowym najemcą Panattoni Park Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
Dystrybutor importowanych piw premium nowym najemcą Panattoni Park Pruszków II
United Distribution Holding (UDH), wiodący dystrybutor importowanych piw jakości premium w Polsce zdecydował się na relokację do centrum dystrybucyjnego Panattoni Park Pruszków II. W nowej lokalizacji firma zajmie prawie 3300 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej. W transakcji najemcę reprezentowała firma AXI IMMO.
[Warszawa] „Jestem z Pragi” – nowa nazwa, kampania wizerunkowa i oferta Galerii Wileńskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] „Jestem z Pragi” – nowa nazwa, kampania wizerunkowa i oferta Galerii Wileńskiej
W oczekiwaniu na uruchomienie II linii metra Centrum Handlowe Warszawa Wileńska przeszło znaczące zm...
firma
Pokaż firmę
E.LECLERC BIELANY
Warszawa, Aspekt 79
[Warszawa] Na działce przy ul. Grzybowskiej 37 powstanie elegancki budynek mieszkalny w segmencie premiumartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Na działce przy ul. Grzybowskiej 37 powstanie elegancki budynek mieszkalny w segmencie premium
Matexi Polska rozszerza ofertę mieszkań w segmencie premium o elegancki, wykończony w wysokim standa...
Warszawa: Blu Residence – standard premium od Albero Invest. Nowe apartamenty na Dolnym Mokotowie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Blu Residence – standard premium od Albero Invest. Nowe apartamenty na Dolnym Mokotowie [WIZUALIZACJE]
Warszawski deweloper realizuje przy ulicy Bluszczańskiej dwupiętrowy budynek z ponad 40 lokalami. Po...
Wielki powrót marek modowych do Renomyartykuł
Pokaż artykuł
Wielki powrót marek modowych do Renomy
Wrocławska Renoma, to wielofunkcyjny budynek z bogatą ofertą nieszablonowych konceptów handlowych i starannie wyselekcjonowanej oferty modowej. W efekcie przebudowy wyróżni się równie oryginalnym konceptem kulinarnym. Dzięki niezwykłej historii i trwającej metamorfozie Renoma może pretendować do miana najbardziej ambitnych projektów mixed-use na Dolnym Śląsku. TOUS, Calzedonia, Intimissimi, to marki modowe, które powróciły do Renomy otwierając tu swoje salony w najnowszych konceptach.
[Warszawa] Lider sushi street food otwiera wyspę w Złotych Tarasach w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Lider sushi street food otwiera wyspę w Złotych Tarasach w Warszawie
Już 7 grudnia w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy nastąpi oficjalne otwarcie kolejnej lokal...
[Warszawa] Peryferie Warszawy czy gminy podwarszawskie – co wybrać?artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Peryferie Warszawy czy gminy podwarszawskie – co wybrać?
Zakup mieszkania związany jest z podjęciem trudnej decyzji uwzględniającej lokalizację, cenę i param...
Do Wrocław Fashion Outlet wchodzi kultowy najemcaartykuł
Pokaż artykuł
Do Wrocław Fashion Outlet wchodzi kultowy najemca
Kolejna znana marka dołącza do grona najemców należącego do Via Outlets modowego centrum iutletowego Wrocław Fashion Outlet kawiarnia Starbucks otwiera się 6 listopada. Z okazji otwarcia, pierwszych 500 klientów kawiarni otrzyma zmieniający kolor wielorazowy kubek Starbucks. Na członków Fashion Club czeka promocja 30% zniżki na kubki termiczne, butelki termiczne i kubki ceramiczne.
Czeski producent odzieży sportowej i outdoorowej otworzył sklep w Magnolia Parkartykuł
Pokaż artykuł
Czeski producent odzieży sportowej i outdoorowej otworzył sklep w Magnolia Park
Największa galeria handlowa we Wrocławiu powiększyła grono swoich najemców o czeskiego producenta odzieży sportowej i outdoorowej, firmę Alpine Pro. W ofercie tej marki są kurtki, buty, koszulki i akcesoria dla osób lubiących aktywny tryb życia. Za jakością marki przemawia fakt, że Alpine Pro od 2010 roku ubiera czeskich olimpijczyków.
REKLAMA